20. srp 2011.

Novo na mojoj polici



Sarah Dessen je autorica koju definitivno ne biste trebali zaobići. Zahvaljujući Laguni i Algoritmu, prevedene su njene tri knjige. A danas se mogu pohvaliti da sam ponosna vlasnica ove dvije koje je izdala Laguna - Samo slušaj i Neko kao ti.

Iako već duže vrijeme imam sve njene knjige u elektronskom formatu, na engleskom jeziku, naravno, ove sam ipak htjela pročitati u prevodu. Dobre knjige kupujem, pa mi nije bilo žao izdvojiti 30 KM (oko 15 €). Usput, da podijelim sa vama jednu veselu vijest.

Ukoliko se učlanite u Lagunin Klub čitalaca ostvarujete popust od 15%, ali on se može povećati do maksimalnih 33%. Ludnica! (A njihova izdanja i onako nisu preskupa!) Sve što treba da uradite jeste da popunite zahtjev za učlanjenje u najbližoj Laguninoj knjižari (ili nekoj koja zastupa ovog izdavača u vašem gradu), a nakon dvije sedmice na vašu adresu stići će članska kartica. Ne znam kako ide u ostalim gradovima, ali ja sam ove knjige kupila  knjižari Kultura u Mercatoru.

Znam samo da ću bankrotirati kad mi stigne ova članska karta. :)

Ugodno vam čitanje želim, 
xoxo
Glass.

2 komentara:

  1. Sretno sa članstvom i knjigama! :)
    Ja na svojim policama već mjesec dana nemam noviteta što je za moje pojmove ektremno dugo. :D

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...